Ja, se det snöar och solskenar på en och samma gång

Norsborgs väder lever ett eget liv. Idag har det varit iskallt och på vissa gator snöade det intensivt medan det på andra sidan gatan var strålande solsken?? Helt otroligt!
Ja, molnen ligger tungt över himlen och jag antar att det kommer snöa rejält tills imorgon och tyvärr ska jag köra moppen imorgon...

Idag blev jag påkörd! Jag körde Citymailbilen och jag skulle köra och parkera den då känner jag hur någon kör in i mig därbak. Jag stannar och en tant kommer ut. Åh, körde jag på dig? Jag såg inte dig för den starka solen. Vår bil var helt oskadd men hennes stänkskärm var lite "skrapad".
Jaja, hon fick vårt nummer och sådär om hon vill ha kontakt för att fixa papper och sådant.

Ikväll blir det desperate housewifes i alla fall, jippie

Ha en strålande tisdagkväll nu

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt smällen inte blev värre än så! Kram

2009-03-25 @ 08:33:44
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Kramar tillbaka

2009-03-26 @ 16:22:40
Postat av: S

2009-03-27 @ 08:44:22
Postat av: Stamp-E

märkligt.. det går inte o lämna kommentarer i gårdagens inlägg? jaja.. skulle bara säga... KLIPP INTE HANS HÅR... min lilla chocolate-baby ska ha bobban -frissa ju... :D trevlig helg

2009-03-27 @ 08:46:09
URL: http://stamp-e.bloggagratis.se
Postat av: annazeta

http://www.youtube.com/watch?v=ywr-Zjbw7JIan





for good ol` times sake...

2009-03-27 @ 12:38:03
Postat av: Kerstin

Stamp-E: Roligt att se en kommentar från dig :-) Jo, håret är av och han ser nu ut som en liten gangster hehe



annazeta: kunde inte se var det var...

2009-03-27 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0