Ta det lugnt, vilket skämt!!

Shit alltså min hals började göra ont igårkväll igen och nu är jag typ krasslig igen med hosta, förkylning och halsen den halsen. Jag tror att det beror på att jag jobbat och försöker trycka bort sjukdomens anfall.
Men men jag fortsätter trycka på tills jag antingen blir jättesjuk eller helt frisk igen.

Skulle ta det lugnt idag efter Alicias fotboll hade jag tänkt men sedan bjöd jag över Alicias bästis så nu är det full rulle trots allt. Jag vill bara slappa i soffan och glo på skitprogram på tv men mat måste lagas, disk måste diskas, barn måste underhållas m.m.

Vem trodde att operasångerskan skulle vinna?? Vad besviken både jag och Måns var att han inte ens kom i närheten av vinnaren... Men men vi får se hur det går i maj, Sverige vinner i alla fall inte, det har jag svårt att tro.

Ny vecka imorgon och nya tag och nu hoppas jag, verkligen hoppas att det inte kommer snöa mer!!

Ha en skön söndagkväll 

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad söta dom är!



Du vet att Sverige måste kvala sig in i Eurovison va? Med en annorlunda låt kan det gå bra. Vi får hoppas.



2009-03-15 @ 20:12:16
Postat av: Ingela

Nja... den låten är ju mkt speciell, men speciella låtar verkar ju vara grejen nu för tiden, eller iallafall udda framträdande med tanke på att förra åren vann killen som hade en skridskoåkare runt sig och förra året igen vann monsterrockarna. Tramslåtar får väldigt höga poäng osv. Det är bara svenskarna som verkar ta seriöst på detta, men nu vet jag inte ens det längre. Dags att bojkotta skiten, när vad som helst kan vinna? Men tänk också på att det var SVENSKA FOLKET som röstade på den låten, hade juryn fått bestämma hade Måns vunnit...

2009-03-16 @ 08:56:46
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tessan: Nej, det visst jag inte. Kört redan innan då med andra ord...



Ingela: Precis, juryn har bra smak och vet vad som kan vinna!

Tramslåtar är inte min grej, melodifestivalen är blodigt allvar för mig :-)

2009-03-16 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0