Tisdag

Ja, dagarna går sakta förbi. Är hemma och vabbar idag också och kommer vara hemma imorgon också.

Så idag har jag städat upp här hemma, leksaker och skit överallt... Sitter nu och surfar några rundor sedan lär det väl bli skitprogram på tv ett tag :-)

Pappa Felix kommer vara hemma torsdag och fredag, troligen måndag också då det är dags för återbesök och ny röntgen för att se att det läks ihop bra.
Problemet är att Felix har ett viktigt möte klockan 10.00 på torsdag så Henry kommer antagligen vara praktikant hos mig någon timme om chefen tycker det är okej. :-)

Igår kom R och J och höll oss sällskap en stund, de ville träffa olycksfågeln och hade köpt choklad åt honom. Det är roligt med sällskap annars blir jag galen.
När Pappa Felix kom hem så gick vi en promenad hela familjen, var tvungen att få frisk luft!!

Annars är det full fart på Henry, han har vant sig vid gipset och verkar inte ha ont. Barn är fantastiska, hur de accepterar och anpassar sig åt olika situationer.

Ha en skön tisdagkväll, 

yes nu börjar Desperate Housewifes igen, ikväll klockan 21.00 på Kanal 5

Kommentarer
Postat av: Ingela

Wow, vilken tur jag läste din blogg annars hade jag ju missat de desperata fruarna =) blev besviken när det nya lipstick jungle slutade så snabbt igen, gillade det. Visst är barn anpassningsbara, men det är väl vi med men vi gnäller mer, hahaha!

2009-03-03 @ 16:32:31
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Vi vuxna är riktiga gnällspikar!! Aldrig nöjda med något :-)

Vad bra att jag skriver min tv agenda på bloggen då, jag har ju en sådan god tv smak hehe

2009-03-04 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0