Våra nattliga vandringar

Måste berätta om en typisk natt hos oss. Jag och Felix ska lägga oss, då kommer Alicia. Så då blir det att jag och Alicia sover i vår säng medan Felix går till Alicias. 
Henry kallar mitt i natten så jag kryper ner i hans säng och fortsätter sova där. På morgonen när klockan ringer ligger Felix i vår säng och Alicia i sin säng. Sedan när jag går hemifrån har Alicia hamnat i vår säng igen.
Hängde ni med? hahaha

Har inget speciellt att säga idag, känner mig uppåt i humöret men även neråt, svårt att förklara.
Något positiv för vår ekonomi har hänt och sedan jiddrar en kompis med mig vilket är tråkigt.
Så det är tvådelade känslor denna tisdag!

Ser framemot Desperate Housewifes idag i alla fall, älskar Gabriel. Hon är både snygg och rolig :-)

Har bakat en hel hög med det indiska brödet chiapati idag, så nu är Felix glad. Det är enkelt och mycket gott.

Jaja, nu lämnar jag er för denna gången

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fler som bakar =) mums! Ja, de nätterna de nätterna... när tar de slut? Kan fortfarande vara oroligt hos oss, dock bättre än förr. Det är väl ytterst få som sover hoss mamma o pappa i tonåren så håll ut ;) grattis till bättre ekonomi =) yeah!! tråkigt med vännen bara...

2009-03-17 @ 22:39:39
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

vad har hänt med er ekonomi då?

kevin sover hos mig när han e hemma...skäms

vi vill båda ha trygghet. vi brukar klia varandra på ryggen med en"kliare" eller så pillar jag han lite ihåret innan han ska sova.

2009-03-18 @ 00:00:27
Postat av: Anonym

Ingela: Älskar att baka och att äta upp det också...

Ja, nätterna... Bättre än amningstiden i alla fall. Man får vara glad att de sover hemma för under tonåren blir det väl ett jäkla bortasovande??



Paula: Mmm säg det, säg det :-)

Ibland lyser lyckan mot en bara hehe

2009-03-18 @ 18:13:21
Postat av: Ingela

VAAAAA??? nu blev jag supernyfiken!!!! Har ni vunnit pengar???

2009-03-18 @ 21:32:14
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingela: Nej, det har vi inte. Jag ville inte skriva här på bloggen, jag skickar sms imorgon och berättar :-)

2009-03-19 @ 22:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0