Är hemma med förkyld Henry




Ja, så var det dags för Henrys månatliga förkylning med tillhörande slemhosta. Han blir prcis likadan varje gång.
Det börjar på eftermiddag/kväll med mer gnäll än vanligt, rödrosiga kinder och rinnande näsa.
På natten vaknar han upp var 10:e minut och gnäller, kommer inte till ro.

Med Alvedon och Bisolvon brukar han vara tillbaka på banan dag 3, så jag får se om han kan gå på dagis på fredag eller om jag stannar hemma då med.

Dagen har sprungit förbi och jag har typ inte gjort något. Jag har sökt lite extrajobb åt Felix eftersom han inte vill vara hos Shitymail längre :-)

Nu ska jag springa bort till affären och inhandla en massa frukt!

Ha en fortsatt skön onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0