Dålig bloggare, jag vet

Förlåt för mitt dåliga bloggande senaste dagarna men jag har haft fullt upp och varit übertrött på kvällen. Det har varit jobb, tvätt, träning m.m. Men nu ska ni får några inlägg på en och samma gång :-)

Det var fotboll för Alicia idag men efter 5-10 minuter satte hon sig ner och började leka sedan var inte hon med mer... Hon vill inte spela mer verkar det som.

Ska kolla upp dans och simning så hon får testa det till hösten.
Vill att hon gör något. Tråkigt bara att jag betalt nu för 1 helt år om hon nu inte vill fortsätta.

Kommentarer
Postat av: paula

ja jag vet hur det är kevin var likadan. det viktigaste är inte att vara med hela tiden utan att vara där och lära sig något och var med när hon vill.

2009-05-20 @ 23:11:01
Postat av: Kerstin

Ja, vi går nog dit varje gång ändå, spelar hon så spelar hon. Men det lär nog ändå bli dans och simning till hösten för det verkar hon vilja

2009-05-21 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0