hejsan hoppsan

Jag, Emma och Alicia var ivag och kollade pa bio igar.

http://www.moviezine.se/film/coraline

Klicka pa lanken for att lasa mer om filmen. Coraline och spegelns hemlighet. Det var biobiljetterna jag vann for ett tag sedan.
Den var helt ok, annorlunda och lite scary... Men en barnfilm trots allt.

Felix har formaterat om datorn sa nu ar det engelskt tangentbord och jag vet inte hur man andrar till svenska. Sa det far bli pa detta satt idag.

Annars ar hela familjen smasjuk med snuva och hosta. Det borjade pa kryssningen, deras j-a AC som gjorde oss sjuka. Felix har varit hemma hela veckan medan jag jobbar.
Salange jag inte har infektion eller feber sa jobbar jag.

Jag fortsatter med nyttigare livet men tillater mig att ata om det bjuds pa det. Vi fick t.ex. kakor pa jobbet for att vi gjort ett bra jobb i april sa da at jag nagra. Bara jag inte koper hem kakpaket och vraker i mig sa ar jag en bit pa vagen.

Nej, nu ska jag surfa vidare

Ha en fortsatt skon vecka

Kommentarer
Postat av: Ingela

Auh, det är så tråkigt med sjukdomar! Simon har också haft feber nu X antal gånger under våren. Folk på jobb kanske tror att man smunkar sig för inför jul och påsk var jag tvungen att vabba 3-4 dagar innan. Man är ju orolig att folk tror att man utnyttjar systemet. I natt hade han feber igen o varit gnällig flera dagar. Men nu på morgonen var febern borta så jag skickade honom ändå (bad mother?) och hoppas att de inte ringer.



Längst ner i menyraden i högra nedre hörnet är det nog vilket språk man vill ha. Kolla där.

2009-05-07 @ 08:38:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

asså man kan väl inte ändra ett engelsk tangetbord till svenskt där finns ju inte å ä ö? som anna har. hon skriver ju också med ett sånt. man kan ju själv klistra ditt bokstäverna med jag tror inte det hjälper :-)

eller finns där andra saker på dessa bokstäver som man kan ändra det?

2009-05-07 @ 23:53:52
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo sjukdomar är inte roligt men "ta i trä" så har barnen varit ganska friska i vinter/vår. Alicia ingenting och Henry ca 1 gång i månaden. Om jag jämför med förra vintern/våren då jag var hemma var, varannan vecka!!

Jobbigt när arbetet tror man utnyttjar systemet. Alla på mitt jobb vet att jag älskar jobbet och hatar att vabba hehe



Paula: Det är ett svenskt tangentbord men det var inställt på engelska men nu är det fixat som du ser :-)

2009-05-08 @ 23:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0