Helgen snart över och det är tråkigt ju

Att gå till jobbet imorgon känns inte alls roligt. Det blir bara sämre och sämre stämning där och det är tråkigt.
Jaja, ska bara umgås med dem arbetskamrater som är roliga, trevliga och GLADA! Men så är jag ju coach också så då ska man ju komma överens med alla och kunna prata med alla....

Att bli kritiserad i sin roll på jobbet är inte roligt. Jag försöker göra så gott jag kan precis som de flesta gör och visst blir det fel ibland men då kan man prata om det. Att bli skriken på förvärrar bara det helt tyvärr. Människor är vi allihopa vilken position man än har på en arbetsplats.
Nog om det!!

Idag har vi varit ute hela familjen så barnen fick leka lite och sedan blev det McDonalds. Jag har ätit några bitar av en cheeseburgar, en chicken MgNugget och lite glass med chokladsås annars har jag följt mitt schema. Imorgon är det dags för vägning nr 6 in på mitt nyttigare liv och spänningen stiger hehe

Måste bara berätta en bra sak de har på Ica Maxi. Om du hittar ett fel på kvittot så får du inte bara pengarna som blev fel utan även en check på 25 kr som tack för att du hittat ett fel i systemet.
De hade inte dragit en rabatt på 1,50kr så då fick jag både 1,50 och en check för 25 kr :-)
Det har hänt mig en gång tidigare så kolla era kvitton noga om ni vill tjäna pengar.

ha en skön söndagkväll

Vill också rekommendera de bra svenska polisfilmerna de visar varje söndag klockan 21.00 på tv4.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Förstår exakt vad du menar med att bli kritiserad i sin jobbroll... =(

2009-05-10 @ 22:31:32
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Annazeta

Låter som en del på ditt jobb behöver gå en kurs i hur man hanterar sina emotionella problem. För problem har de definitivt om de skriker på dig...

Du för din del ska inte ta åt dig.Självklart ska man lyssna och ta emot feedback men inte på det sättet. Keep up the good work. Kram kram.

2009-05-11 @ 10:19:08
Postat av: Kerstin

Ingela: Visst är det tråkigt men läs Annazetas inlägg som peppar upp :-)



Annazeta: Tack vännen!! Precis vad jag behövde höra.

Kram på dig, hoppas vi kan ses i sommar!!

2009-05-11 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0