Ja, så var det måndag igen

Kryssningen var mysig och barnen hade helkul, nästan för kul!

Henry var precis som vanligt. Han smet från oss x antal ggr så vi fick jaga honom runt båten, han kastade saker, störde folk när de åt, satt inte still m.m. Folk säger att så är alla barn men jag undrar jag. Där var massor av barn och ingen betedde sig som Henry.
För Henry är så här hela tiden, inte någon gång under dagen utan konstant!!

Alicia var en ängel, helt underbart snäll och lydig. Hon vill flytta in på båten och var ganska ledsen när vi väl åkte hem.
Emma blev tyvärr av med sin mobil, alltid ska något förstöra resan.

Vi åt en jättegod frukostbuffé till ett hyfat bra pris. 90 kr för vuxen, 48 kr för 7-16 åringar och gratis för barn under 6 år. De hade allt och det var mumsigt. Jag åt så mycket att jag hade jätteont i mina tarmar. Mina tarmar är vana vid 2 knäckebröd till frukost...

Vi åt lite Toblerone och annat gott men vad vi köpte på båten åts upp på båten. Vill inte ha en massa onyttigt hem som man bara går och äter på i veckor efteråt...

Vägde mig imorse, vägning nr 5 in på mitt nyttigare liv. 0,5 kg gick jag ner förra veckan så det är ju bra. Totalt 4,9 kg har jag droppat nu. (63,3kg väger jag)
Mycket nära mitt delmål på 5 kg hehe
Tänk att jag kan gå ner trots att jag ätit en hel del onyttigt i veckan. Men jag har tränat och jobbat och ätit bra de flesta av dagarna.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis grattis till de snart fem kilona =) så skönt för dig! En storlek mindre!



Barn med på kryssning är ju inte något romantiskt nej. Besvärliga barn, jo jag tackar, jag vet allt om det. Men jag har inte tappat hoppet om att det ska bli vettiga ungar av dem med en dag. =S

2009-05-04 @ 23:32:28
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Madde

Kanske lugnar Henry ner sig med tiden. D är jättetrotsig, skrikig och envis. Han bråkar konstant med V.



Jag brukar också äta alltför mycket på bufféer. Nu sitter jag och tuggar på knäckebröd. Ska försöka fortsätta med det ett tag. Vad kul att det går så bra för dig! Kram

2009-05-06 @ 13:55:27
Postat av: Kerstin

Ingela> Tackar tackar!

Ja, ge upp hoppet far man val inte gora antar jag men ibland undrar jag...



Madde> Jobbigt med trotsiga ungar! Syskonbrak usch ja!

Bra at mer knackebrod, mycket gott och nyttigt nar man val vant sig.

2009-05-06 @ 22:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0