Lördag

Hej på er!

Idag har vi inte gjort något speciellt. Har planerat lite inför 30-årsfesten
eller rättare sagt jag ringde mamma och hon hade redan typ planerat allt.

Vi kommer fira ihop, för hon fyller 71 år dagen innan min 30-årsdag. Vi kommer vara i min lillebrors trädgård och grilla. Det blir på min födelsedag, en torsdag mitt under semestern. Det blir väl typ öppet hus antar jag.
Inbjudningar kommer skickas ut senare när vi filat mer på detaljerna.

Men jag kommer även ha en middag hemma för mina Sthlms kompisar, de få jag har :-) Antingen att vi äter här hemma eller att vi går ut.

Ikväll har jag (jag sprang) och barnen cyklat i skogen, vi har en underbar skog vid Mälaren omkring 5-10 minuter härifrån. Underbart att bara gå omkring och njuta av skogen. Det regnade och var sol på en gång så det blev en jättefin regnbåge över himlen.

Igårkväll kollade vi på film, Twilight, ganska bra men jag somnade som vanligt... Får se resten senare i helgen.

Usch jag låter mitt sockerbegär komma fram mer och mer, inte bra!! Idag har jag ätit godis, en hel del...
Kan inte stå emot! Jag måste skärpa mig, jag vill inte bli ett sockermonster igen, vill inte!!!!
Ge mig styrka!

Ha en skön lördagkväll

Kommentarer
Postat av: Ingela

STÅ EMOT, annars kommer du ångra dig nu när du varit så duktig!!! Själv är det katastrof, vet inte hur jag ska ta mig ur det här... =´(

2009-05-23 @ 23:29:12
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

be strong brother!! i mean sister..... :-*

2009-05-24 @ 00:42:02
Postat av: Tessan

Du måste fira den i Sthlm när jag är hemma! Missar redan en av mina kompisars 30-års fest för att jag ska till Mallis..

2009-05-24 @ 09:46:44
Postat av: Kerstin

Ingela: Tack! Jag ska fortsätta att träna och äta på fasta tider och inget gott söndag-torsdag. Popcorn på fredagar samt lite lördagsgodis.

Ska kämpa vidare! Det går upp och ner.



Paula: Ska försöka!



Tessan: Jo, det blir väl en middag när jag kommer hem med dig, A och R typ.

2009-05-24 @ 10:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0