På den tiden då Sverige var bra :-)



Sverige floppade        igen....

Jag visste det redan, en fransk opera som Sveriges bidrag??!! Hon kan ju dessutom varken sjunga bra eller rent i verserna...
Nej, jag säger det som jag sagt innan, Måns Zelmerlöw hade tagit hem hela skiten med både "Hope and Glory "och för två år sedan med "cara cara mia". Varför röstar vi alltid fel!!!???

Själv tyckte jag sådär om Norges bidrag, visst roligt och trevlig men inte min låt. Gillade faktiskt Island och även Litauen.
Tyckte ni rätt låt vann??

Nu ska vi till donken och äta, ha en fortsatt skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ocj Konrad hejade ocksa pa Litauen samt serbien...

2009-05-17 @ 18:57:52
Postat av: annazeta

2009-05-17 @ 18:58:40
Postat av: Ingela

Tyckte vinnande låten var väl värd att vinna, klart det fanns andra som också gjorde det. Men då det var partaj här hemma fick man lyssna med ett halvt öra. Charmig påg den där norrmannen, det vann han mycket på.

2009-05-17 @ 19:24:23
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

isreal eller sverige borde vinna.

om detta inlägg nu kommer med. för nästa inga kommer med. din blogg gillar väl min inte! hahahahah

2009-05-19 @ 23:12:46
Postat av: Kerstin

Annazeta: ok :-)



Ingela: Efter att nu har lyssnat på låten fler ggr, börjar jag älska den haha



Paula: Alla dina inlägg kommer med din trakasserare :-)

2009-05-20 @ 20:44:06
Postat av: paula

solly hhahhaha.. jag ser inte det själv hur fan jag än beter mig hahahha

2009-05-20 @ 23:07:15
Postat av: Kerstin

Ser du inte dina kommentarer? Jag se alla och det är en hel del och vissa är upprepningar :-)

2009-05-21 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0