Surfar rundor på jobbet

Jo, det är precis vad jag gör. Jag sitter och väntar på en vikarie som inte har nyckel. Han borde komma närsomhelst så att jag kan dra och hämta busungarna.

Så det finns inget arbete kvar att göra och ja då får jag väl surfa och bryta lite av våra trivselregler. En av dem är att vi inte får surfa på eftermiddagen :-)

Vi har några fönstergubbar hemma hos oss idag och imorgon. De är där någongång mellan 7-16. Då vill inte jag vara hemma, tycker de ska få arbeta i fred dessutom kommer det vara skitkallt där med fönster öppna. Barnen kommer dessutom störa gubbarna.
De ska byta lister m.m., underhåll. Sådant som ingår i hyran för oss som bor i hyreskasern hehe

Så det blir väl till att vara ute på lekplasten nu i någon timme och det tycker ju barnen är rejält kul så det är bara bra.

Tänkte kolla på tågbiljetter till Malmö idag och ev. bokar jag redan nu för då får jag ju de billigare än om jag bokar senare. Jag är sugen på att åka kryssning igen så det får nog bli det senare i sommar under semestern. Vi hade så mysigt ju!!

Ha en fortsatt trevlig måndag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0