Veckans vägning



Ja, tyvärr bara 1 hg mindre... 61,6 kg väger jag nu. Det är inte så konstigt, har ju haft paus från torsdagen-söndagen så jag är bara glad att jag inte gått upp i vikt :-)
Men nu jäklar, denna veckan ska jag vara stenhård, måste, måste. Vill så gärna under 60 kg och det hade varit roligt om jag klarade det till nästa måndag. Men det blir svårt men jag kämpar och ser.

Slutade vid 13.00 idag och det är dejligt väder. Är hemma en sväng och laddar batterierna med frukt och cola light. Sedan blir det att hämta kidsen och gå på promenad eller lekplats eller något. Ute ska vi vara i alla fall, i detta underbara sommarväder.

Jag kan ju berätta att vi hade en jättefin dag igår. Vi var ju  på Metrodagen med barnen. Där gick vi en lååång tipsrunda och det var inte lätt med barnen men det gick.
Vi fick gratis bröd och dricka m.m. Men köerna till det mesta var enorma, gäller att vara där väldigt tidigt tror jag.
Det blir säkerligen en tur dit nästa år med :-)

Ha en fortsatt skön måndag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Trevligt! Kämpa på med vikten =)

2009-05-25 @ 16:02:42
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ja, försöker göra det :-)

2009-05-26 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0