Ja, hon simmar

                                 
                                                      

För första gången och med lite "hot" så vågade Alicia ta av sina armskydd igår. Och visst kunde hon simma =)
Och hon sade efteråt: Jag visste inte att det var så lätt!
Ok det var inte många meter, 2-3 kanske för hon höll andan hela tiden när hon simmade. Så nu gäller det för henne att andas rätt bara så ska detta nog gå. Övning, övning, övning!
Men ni kan tro att jag var stolt hehe och alla andra praised Alicia efteråt, kul!

Har en sådan jobbig rethosta, hostar på dagarna menn värst är nätterna. Hostar mig igenom nätterna så det blir inte mycket sömn... Tyvärr tål jag inte de hostmediciner som ska dämpa rethosta så det är bara att hosta vidare.

Ikväll blir det till att göra budget för december. December är värst vad gäller ekonomin... Julklappar, bakande, Henrys födelsedag, Skåneresa, jul, nyår m.m. Men vad ska man göra? Det är bara att "spend it all, spend it all" sagt med Angelina Jolies röst från Hajar som hajar. =)

Nu ska jag surfa vidare, ha en skön tisdagkväll, jag ska se DHW såklart.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Simma lugnt! =) vad kul att hon kommit över den spärren, nu kommer det nog att gå undan!



För hostan, har du provat bafucin och mucuagin eller vad den heter?

2009-11-26 @ 18:07:37
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Nja, hon var lite fegare igår igen men jag får vara på henne så hon börjar våga mer.

Men är inte det halstabletter du nämner? Funkar de också?

2009-11-26 @ 19:03:12
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0