Kyla, filmer, försök till att bli blodgivare

Har bestämt för att sitta mindre vid datorn, kanske varannan dag eller något. Känner att jag inte har så mycket tid och vill inte känna att det är ett måste att sitta vid datorn.

Har sett två nya filmer igen. "Surrogator" med Bruce Willis var kort (1h, 20 min) men en ganska bra film. den får 4 av 5.
Igår så jag "Moon" men den var för långtråkig för min smak. En scienfiction film typ och inte min grej. Men den har tdyligen fått höga betyg av kritikerna.
Varför är det alltid så att de filmer jag gillar får låga betyg och de jag inte gillar får höga? I princip alltid, har jag en sådan dålig/annorlunda smak?

Gjorde ett nytt försök till att bli blodgivare idag. Har ju haft otur med två omgångar svinkoppor, influensa m.m. då man inte får lämna blod.
Idag var jag helt inställd på att åka, skyndade hem från jobbet, duschade snabbt och slängde i mig några mackor. Ner till bilen och så startar den inte!! Alltså batteriet är dött igen... Har varit så det senaste året och nu måste bilen ha nytt batteri. 
Så irriterande för jag var verkligen inställd på det idag, har inte tid resten av veckan...

Får se om jag kan komma iväg nästa tisdag men då händer det väl något annat. Är det meningen att jag inte ska bli blodgivare eller vad?

Ikväll blir det ingen film för världens bästa program "Desperate Houswifes" kommer =)

Ha en skön onsdag/torsdag, kommer inte att ha tid att blogga imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, ta en höstpaus och blogga varannan dag, så får du tid till annat! =)

2009-11-11 @ 21:54:34
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela =)

2009-11-12 @ 18:44:19
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0