Lördagen fortgår

Dagen började med en ordentlig sovmorgon, vi gick upp vid 09.15.
Så skönt var det att jag inte längre ville slappa hela dagen.

Så jag skrubbade golvet under badkaret och kaklet, rensade och torkade av badrumsskåp m.m.
Rensade och torkade av alla lådor, möbler och garderober i hallen.
Tog sin lilla tid men skönt att ha rensat ut gammalt skit som vi samlat på oss senaste året. Att hitta saker vi letat efter är också kul =)

Nu ska det lagas mat här och önskelmålet är potatismos, himmalagad såklart men vad ska vi ha till, funderar på fiskpinnar/cripies, funkar det?

Sedn ikväll blir det filmer som är på tapeten bl.a. en komedi Miss March och sedan ska jag se vad jag kan hitta ute på nätet =)

Ha en skön lördagkväll mina kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0