Söndag, städning, ensamtid, julklappar, bak

Ja, så har dagen sett ut hitintills.

Vi städade först i några timmar, sedan stack Felix och barnen ut och jag fick några timmars gentid hemma, så skönt!
Jag tog ett långt och varmt bad, slog in några julklappar jag köpt och bakade chokladbollar till Henrys kalas som är om ca 3 veckor.

Nu har familjen kommit hem och det är snart söndagkväll igen, ångest bläää

Ska jobba imorgon för det är inget fel på Henry vad jag kan se. Antar att han bara behövde en dags vila i fredags, jag vet inte. Han blir lätt sjuk men brukar också tillfriskna snabbt, skumt.

Ja, ska kolla om jag kan fixa någon film till ikväll, har filmabstinens...

Ha en skön söndagkväll, ladda batterierna för snart är måndagmorgon här.

Jag har en konstnär till dotter, helt otroligt, fantastiskt ritar hon och vilken fantasi och kreativitet. Sparar all de bästa teckningarna, man kan inte tro att hon bara är 6 år. Och nej jag säger inte detta bara för att hon är min dotter utan "alla" säger detta! Stolta är vi!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jo vi vet! Vi har sett hennes teckningar- har en på kylen =) Härligt med bra fantasi och rikt inre liv!

2009-11-22 @ 22:40:36
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: =)

2009-11-23 @ 18:00:06
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0