Söndagen är redan här...

En skön dag men tyvärr en skugga som hänger över såklart. Måndag imorgon och tidiga morgnar hela veckan blää
Har verkligen haft två sköna sovmorgnar denna helgen så jag klagar inte =)

Måste säga att filmen "Miss March" var jätterolig, lutar mot American Pie filmernas humor. Så om ni gillar American Pie så gillar ni definitivt denna. Jag skrattade högt flera ggr =)

Sedan såg vi "Zombieland" med bl.a. Woddy Harrelson och den var väl sådär. Fyra personer som lever i USA som tagits över av zombies. Det ska vara en skräckkomedi men kändes faktiskt löjlig emellanåt och det var för lite zombiescener dessutom.

Ikväll blir det "surrogates" som ligger på SF´s topp 10 över mest sedda filmer just nu. Får se vad det är för något, spännande!

Älskar filmer och ser minst 6 stycken i veckan, i mån av tid... Vissa tvprogram måste jag ju se också =)

Ikväll ska det tvättas härhemma också och tvättberget är enormt denna gång bläää hatar att tvätta.

Samla era krafter för alldeles strax är det måndagmorgon.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Hur hinner du se så mycket film? Men du sover väl lika lite som jag antar jag... Jag hamnar ofta alldeles för länge vid datorn, så filmer har blivit lägre prioriterade sedan jag skaffade bloggen.

2009-11-08 @ 23:16:07
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: paula

så du hatar att tvätta? men du kanske gillar att diska? hahahaha... vi kan byta när du kommer hit, du kan diska här så tvättar jag era kläder hahahahahaha eftersom att tvätta gillar jag...sjukt men sant...:-) ja man e ju en poulsen.."lite konstig" hahahahaha enligt mig själv då.."citerat" hahaha

2009-11-09 @ 01:25:20
URL: http://paulasblogg
Postat av: Kerstin

Ingela: Prioriterar datorn mycket mindre än förr. Sitter vid datorn max 30 minuter per dag.

Kollar inte film varje dag men när barnen sover och "allt är gjort" då tittar jag gärna på en film istället för tv. Men tittar aldrig på film på tisdagar, Desperate Housewifes och fredagar, Idol.



Paula: Hatar att tvätta!! Allt detta springande upp och ner i tvättstugan, allt hängande och vikande och lägga ner i lådor blää

Diska gör jag inte för vi har diskmaskin =)

Men jag gillar att städa haha

2009-11-10 @ 18:38:34
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0