Hallå på er!!

Fullt upp igår med familjemys så hade inte tid för datorn sorry...

Tjänade 25kr igår för att jag återigen hittade ett fel på Ica Maxis kvitto. Så kom ihåg att kolla era kvitton INNAN ni går ut ur affären, det finns pengar att tjäna =)

Kollade på Idol igår och blev lite förvånad att Jon var den som fick lämna. Och att Rasmus inte fick chansen att sjunga igen. Att Camilla fick gå vidare...
Men det finns riktigt många bra i år, roligt!

Kollade på Fast and the furiuos 4 igår, gillade den men 1:an är bäst!!

Ikväll ska vi se Final Destination 4, gillar de andra men upföljare brukar ju inte bli lika bra. Har även fixat Upp som barnen såg idag på engelska med svensk text, de tyckte den var ok.
Har även fixat District 9, får väl se den ikväll också eller imorgon.

Var på Skopunkten en sväng idag och köpte inte mindre än 2 par nya stövlar!! De liknar varandra men det ena paret är högre i skaftet och tightare, är grymt nöjd och jag kommer vara såå snygg hehe
De kostade 399 kr resp. 499 kr och så fick vi ett tredje par gratis (till Emma) Så tee par skor för 900 kr, inte så farligt egentligen...

Så ny höst/vinterjacka och stövlar inköpta, me like!
Men varför gör ett inköp att man börjar tänka på mer?? Haha, kommer på nya saker hela tiden men nu får det räcka för ett tag.

Sedan så har vi idag sålt sista "bebissaken", skötbordet. Fick 400 kr för det.
Känns så sorgligt och definitivt. Jag börjar tänka på bebisar och alla är gravida känns det som. Så börjar jag tänka på ett kanske kanske ett 3:e barn???
Varför kommer alltid de tankarna?!
Men så fort barnen börjar gnäll, kivas och bråka så kallnar de tankarna direkt haha!
Just nu och de närmsta åren kommer det definitivt inga fler barn!! Men vem vet längre fram hur vi känner?
Det är ju så behändigt med 2 barn när man reser, åker bil, är ute, aktiviteter, sjukdomar m.m. Så jag hoppas att vi inte skaffar fler barn i framtiden. Men samtidigt är det en hemska känsla att veta att jag aldrig kommer vara gravid och föda barn igen, aldrig ha en nyfööd bebis igen...

Men men vi får se, som sagt blir det inga fler bebisar här de närmsta åren!!

Nu kommer snart A och barnen över och hälsar på, kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0