Helt slut i kroppen

Är helt slut i kroppen, benen värker, känner av något i ena knäet och är lite mörbultad känns det som.
Det är det fysiska arbetet jag utför varje dag, plus att jag sover för lite och äter kanske för mycket skit men dock blandat med träning och mycket frukt.
Jag är bara 30 år och undrar om min kropp verkligen kommer klara av att jobba såhär fysiskt många år till?

Så kluven angående att börja plugga, fanns det en intensiv kurs till att bli barnmorska hade jag inte tvekat en sekund. Sedan lockar det inte att börja ta CSN igen eller att gå ner så mycket ekonomiskt.

Ett alternativ är att se sig om efter en annan tjänst inom företaget men med alla neddragningar är jag rädd att jag kanske ryker vid ev. uppsägningar.
Hmm funderar vidare.

Fick biljetter hem från Malmö för 200 kr!! Vi åker hem 30/12 vid 11.00. Så totalt har vi betalat 400 kr tur och retur till Malmö under julen för hela familjen. Fantastiskt billigt!
Hörde att biljetterna börjar ta slut redan och att folk bör boka redan nu!

Idag fick pappa ta Alicia till simskolan och såklart "råkade" de springa in i tjejernas omklädningsrum så han fick se någon kvinna naken haha.
Jag var på föräldramöte på Alicias skola och det var mycket informationsrikt och kul att träffa de andra föräldrarna.
Alicias jacka var bort idag igen och de hängde visst i matsalen,,, Slarvmajan men jag har lovat att hon får en present från BR om vi ser att tröja och jacka hänger på hennes krok varje dag fr o m nu.
Belöning kanske hjälper?

Ikväll såg jag Idol och nu ska jag slå på tv:n och slappa lite innan jag somnar.
Yes, fredag imorgon, wunderbar!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0