känner mig lugn

Jo, det gör jag faktiskt. Känner mig lugn och avstressad, längesedan nu.

Det har gått bra med lämning av barnen måndag-tisdag (ta i trä). Vi lägger de tidigt och försöker ta det lugnt på morgonen så att barnen och jag inte stressar upp oss.

Känns så otroligt skönt att slippa hämta barnen om jag slutar senare än 15.30. Slippa känna pressen och stressen att sluta i bra tid för att hämta barnen, hinna med aktiviteter m.m.

Mina svinkoppor/impetigo kvarstår men imorgon ska jag, JAG SKA, ringa VC och träffa läkare igen, jag måste. Känns otäckt och ser otäckt ut...
Jag får ju itne lämna blod med en infektion i kroppen så nu får jag skjuta fram det ännu mer. Jag som verkligen ville komma igång med att ge blod, typiskt!!

Igår blev vi hembjudna till R och vi hade det trevligt. Barnen leker så bra ihop, hennes son är lugn och det smittar av sig på Henry. Vi hinner tyvärr inte träffas så ofta p g a jobb m.m.

Kollade på lyxfruarna igår och SOMNADE... Jag som aldrig somnar framför tv:n (dock alltid framför film) somnade i soffan. F väckte mig vid 23.00.
Idag kommer desperate och jag hoppas jag inte somnar till det.

Svininfluensavaccinet är igång och jag tror vi ska vaccinera oss hela familjen. Vill inte sprida det vidare ifall någon av oss skulle få det. Ska ni vaccinera er?

Sitter här och äter en god äppelkaka som jag slängde ihop, var sugen =)

Ikväll blir det träning trots att jag är halvdöd av detta mörker och kylan som vi har brrr

Ha en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: din mamma

jag hittade en film där jag genast kom att tänka på dig. du är ju den enda människan i världen som gillar såna filmer



http://thepiratebay.org/torrent/5119194/Stan.Helsing.DVDRip.XviD-BULLDOZER.avi

2009-10-13 @ 22:17:03
Postat av: Kerstin

Tack mamma =)

2009-10-14 @ 19:12:32
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0