Onsdag, stress, kyrkan och tvätt

Skulle slutat 14.30 idag men p.g.a. postmängden blev vi beordrade övertid till 15.15 men jag slutade 15.30. Visste inte vad klockan var på rundan så när jag kom in var den tydligen mer än vad jag trodde... Men men posten kom ut i alla fall.

Sedan bar det iväg till skolan för att hämta Alicia, lämna henne i kyrkan (25 minuter sen). In i centrum och handlade lite och sedan till dagis för att hämta lillskiten.

Väl hemma blev det tillatt laga en snabb middag, det blev chicken nuggets med pommes/ris samtidigt som jag sorterade tvätten. Sedan var det ut igen för att hämta Alicia i kyrkan, Henry fick cykla dit och sedan kom Felix och hämtade oss där efter jobb.
Hem och tvätta, äta, lägga barnen, tvätta, duscha och nu sitter jag här.

Ibland går dagarna i 150 känns det som, inte konstigt att blodtrycket är lite högre än normalt??!!

Jaja, nu ska jag lägga mig och vila

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har du testat ditt blodtryck? Jag hade högt för två år sedan men sedan kallade de inte mig så jag slutade ta medicinen vilket helt säkert var dumt gjort. Får väl göra en hälsokoll någon gång. Nä, det är svårt att komma på vad man ska skriva om, men någonting funderar du väl på när du går din runda? Då brukar jag tänka att det ska jag skriva om på bloggen =)

2009-10-08 @ 23:05:36
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Jo jag kollade i veckan och hade 130/80 och hon sade att det är lite högt men gränsen går vid 140/90.

Jo, ibland skriver jag ner stödord till min blogg =)



Men just nu känner jag mig tråkig...

2009-10-10 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0