Sjukdom, födelsedag, filmer

Ja, Henry piggnade till lite under förmiddagen idag men på eftermiddagen var han varm igen och väldigt hostig. F har legat i sängen hela dagen med feber och hosta.
Jag själv känner mig väl inte 100% bra men jag håller igång ändå. Är lite rosslig i halsen och lite hostig.

Imorgon ska jag vabba för Henry och förhoppningsvis så kan han gå på dagis på tisdag. F kommer vara hemma imorgon också för sjukdom. Jag trodde han skulle orka ta hand om Henry så jag kan jobba men han är helt död, somsagt legat i sängen hela dagen.

Idag fyller barnens morbror Göran hela 45 år. Så ett stort Grattis till honom. Han är nere i Spanien nu och njuter av värmen där.

Igår såg jag två filmer "Van Helsing" som väl inte var i samma klass som Scary Movie filmerna men ändå bör ses om man har samma humor som mig.
Sedan såg jag "Drag me To Hell" och den var rätt dålig. Inget läskigt alls utan mest komisk läskighet, löjlig läskighet.

Imorse såg jag "my life in ruins", en romantisk komedi och den var helt ok, en skön film.
Nu ska jag strax se "Adventureland", en komedi som verkar rolig.

Så det var allt från oss här i sjuklandet. Hoppas ni alla mår bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0