ah, mina j/a lappar

Tangentbordet ar konstigt sa det blir inga prickar idag.

Ah, jag blir galen pa mina lappar och runt om. Det kliar, ar rott och besvarligt. Jag maste till lakare nu i veckan for att faststalla vad det ar sa jag far ratt hjalp. Otroligt jobbigt!

Igar kollade jag pa en film som heter @the Killing room@ med Peter Stormare. Helt ok thriller och antar att det kommer att komma en 2>a eller fler. Paminner lite om Saw filmerna.

Idag har det varit danstraning for Alicia och under tiden gick jag och shoppade ett par termobyxor at Henry pa Lindex, hade 30% rabatt och sa en vinterjacka pa KappAhl.
Nu behover de bara ordentliga vinterskor.

Nu ar Alicia pa kalas hos en kompis.
Henry har fatt tillbaka sin jobbiga rethosta som han far pa hosten och vintern. Jag ger Bisolvon och da brukar det ge med sig.
Vet inte om han kan ga imorgon pa dagis... Far se senare och da kanske F kan vara hemma.
Jag var ju hemma for inte alltfor langesedan. Vabbandet ar jobbigt men vad ska man gora om barnen ar sjuka...

Har varit ivag och rostat ocksa i kyrkovalet. Rostade pa Socialdemokraterna i stora valet och pa Miljopartiet i de andra tva valen. Vi far se vem som vinner.

Nu ska det vilas har resten av dagen, samla krafter infor nasta vecka!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tråkigt med ditt besvär med läpparna - hoppas du snart får en lösning på det! Boka tid nu!

2009-09-21 @ 11:53:48
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Mmm läs dagens inlägg. Har varit hos läkare och förhoppningsvis blir det bra nu.

2009-09-21 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0