Ja, då har vabbandet dragit igång...

Har ju haft uppehåll nu i några månader. Tror jag vabbade sist i april/maj. Kom knappt ihåg vem man ska kontakta =)

Lilleman gäller det. Han har varit förkyld och hostig nu i någon dag. Igår lämnades han på dagis men han såg sjuk ut när jag hämtade honom. Så han har hostat, snorat och gnällt mestadels hela natten...
Så vi tänkte det är bäst att han är hemma men han har ingen feber.
Han hade sagt till fröknarna igår "jag är sjuk, jag måste hem och vila" gullungen.

Men han är inte tillräckligt sjuk för att bråka och skrika i alla fall. Är helt slut i bollen...

Jag ska åka och handla så fort Felix kommer hem så jag får lite paus...

Usch mina Tradera auktioner går inte bra =( De går ju ut på söndagkväll så saker kan hända innan dess. Det ligger ju mycket arbete bakom också, ta foto, lägga upp annonser, maila, packa in paketen, skicka iväg dem m.m.
Det lönar sig inte alltid tyvärr...

Nu är helgen på gång och det blir väl en ganska opretentiös helg med simning, dans, städning och lite shopping av vinterkläder kanske??

Ni får ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0