Onsdag

Har inget att skriva känns det som nu när vardagen är på gång på allvar så händer ju inget typ...

Jag blev lite arg idag bara, på en kärring som jobbar på ett bibliotek här i närheten. Lämnade posten som vanligt och då kallar hon tillbaka mig och undrar varför Kalle tidningen inte är inplastad och att den alltid är det och att det då brukar ligga leksak i.
Jag sade att denna omgång kom tidningarna på det viset, tidningen kanske har gjort fel?

"Nej, det har de inte och de brukar alltid komma inplastade" och "det är inte första gången den kommer så" och så tittade hon sneglande på mig precis som om jag eller någon annan öppnat tidningen, läst den och tagit leksaken.

Jag sade bara argt att "vi har inte öppnat den och du får väl ringa till Kalle Anka och klaga då."

Hatar sådana kärringar som alltid ska klaga!! Och dessutom inte tro på vad man säger. Precis som man hittar på!

Ikväll kommer Idol 21.00 på Tv4, missa inte det.

Ha en skön kväll


Kommentarer
Postat av: annazeta

hahhahahah " ring kalle anka och klaga" klockrent.



Kolla gärna in länken nedan



http://gravidserier.blogg.se/index.html



en streckgubbsserie om hur det är att vara gravid.Ganske kul...

2009-09-09 @ 19:15:34
Postat av: Tessan

Om hon klagar en gång till så gör och säger du det som jag skrev i sms:et förra veckan... Det kan bli kul :)

2009-09-09 @ 21:32:05
Postat av: Kerstin

annazeta: Tack, ska genast gå in och kolla



Tessan: Mmm =)

Hoppas det gick bra idag!

2009-09-11 @ 13:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0