Så lite tid så mycket att göra...

The story of my life!

Det är inte lätt när båda jobbar heltid, barnen ska lämnas och hämtas på olika platser och gärna så att de inte börjar för tidigt eller slutar för sent, mat ska lagas och ätas och diskas upp, kläder ska tvättas, lägenheten ska städas, aktiviteter och möten efter jobbet m.m.

Tänk om vi hade haft bra med pengar då kunde vi gått ner i arbetstid, haft städerska och kock och kanske en nanny =)

Nej men nu måste jag tänka positivt! Vi har båda 100% jobb (änsålänge vem vet vad som händer.., vi har pengar till mat och aktiviteter, vi har barn som trivs med aktiviteter.

Igår hade jag inte tid vid datorn för efter jobb var det tvättdags och sedan såg jag Idol och Lyxfruarna på tv.

Min kära vän Anna har startat en blogg och är är länken http://annaadidas.blogg.se/

Går gärna in och läs hur hon har det i livet!!

Nu ska tvätten sorteras och sedan ska jag träna framför Idol ikväll. Vet inte om det kommer något mer bra på tv ikväll?? Har inte kollat än!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0