Fredagsbloggande

Har precis sett klart Talang och barnen somnade som vanligt =) Nu sussar de sött i sina sängar.

Idag blev det lite afterwork på arbetsplatsen. Öl togs fram och det kan jag väl inte säga nej till??!! Blev en öl innan jag gick (vinglade?) för att hämta upp barnen.
Väntade drygt 3 timmar innan jag körde och handlade.
Då mötte jag upp tre arbetskompisar som hade gått till lokala puben. De hade kul och visst hade det varit kul att fortsätta hela kvällen lång men plikten kallar så jag åkte hem till familjen igen.

OM man handlade en vara av märket Isostar plus handlade varor för 500kr på Ica Maxi så fick man 2 biljetter till en ishockeymatch mellan Sverige och Tjeckien i Globen nu på torsdag. Jag fick 4 biljetter för jag handlade för mer än 1000kr =)
Så nu är Felix lycklig över att se en ishockey match live och Sveriges landslag dessutom. Han ska ta med en kompis. De två övriga biljetterna ska säljas. Men vad kan man få för dem?

I helgen ska vi åka och bada är det tänkt och så ska vi köpa skor. Ut och äta blir det också. Sedan ska kökets lådor och skåpor rensas igenom, det var ett tag sedan...
jaja, hoppas ni får en fortsatt skön fredagkväll

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag överlevde gårdagen. Det trodde jag inte igår :).

Biljetterna kostar 90-270 kr beroende på vilka platser det är. Vi ska se Sverige- Finland nästa söndag :)



2010-04-24 @ 13:21:45
Postat av: Ingela

Kul att få något gratis! =) Hoppas du får sålt biljetterna! Kul att ni hittar på något tillsammans på helgerna som att åka och bada! =)

2010-04-24 @ 19:16:07
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Tessan: Kul att ni körde järnet haha =)

Ok, tack för prisuppgiften, får se om någon köper dem då.



Ingela: =) Vi försöker göra något då och då med barnen när tid och ork finnes.

2010-04-24 @ 21:31:05
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0