Här går det undan med de billiga biljetterna!!

Jag gick in 00.00 och skulle boka och då var priserna redan högre än 95kr... Lyckades snabbt hitta ett tåg som går 08.28 på söndagen 25/7 för 169 kr. Då kostar jag 159kr och barnen 5kr var så det är ändå mycket bra pris!

Priserna under övriga dagen var uppe i över 300kr styck. Detta är typ en minut över 00. Ev. kanske de ine har 95 kronors biljetter mitt i sommaren??!!

Returresan bokar jag om någon vecka, är inte säker på när vi ska komma tillbaka

Godnatt, nu måste jag sova, ska upp 05.40

Kommentarer
Postat av: Stamp-E

men har du inte läst i media? de har blivit anmälda för att de kör någon sorts bluff med dom biljetterna bara för att folk ska stressa o köpa.. antingen så har det inte funnits några eller så ytterst ytterst få... så nej, du var inte sen, det är dom som fular sig... jävla svin-bolag... tjänar dom inte pengar nog på oss stackars knegare....

2010-04-28 @ 08:45:09
URL: http://www.stamp-e.bloggagratis.se
Postat av: Kerstin

Stamp-E: Nej, det har jag missat.

Men i julas lyckades jag boka för 95kr. Då kostade resan 400kr tur och retur för hela familjen.

Men de kanske har börjat fula sig nu när det är sommar och sådant...

2010-04-28 @ 18:13:41
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0