Hej på er!!

Henry var ok när han vaknade imorse så det fick bli dagis för honom. Han verkar ok även nu, lite snuvig bara.

Övertid varje dag nu och det är ju inte så kul. Det som är bra är att F slutar redan 14.30 så barnen blir hämtade innan/vid 15.00 så jag slipper tänka på det. Bra med lite xtrapengar också nu när jag vabbat 4,25 dagar denna månad...

Nu äntligen börjar F bli positiv inför Nigeriaresan =) Han har varit lite tveksam speciellt med tanke på att barnen knappt äter något och är så bråkiga. Men nu börjar vi prata på riktigt om resan och vilket flygbolag vi ska åka med. Anna/Nath vill också åka så jag hoppas vi kan vara där nere samtidigt.
Nu ska vi börja skriva upp allt vi använder pengar på och se vart pengarna egentligen tar vägen. Göra en ordentlig översyn och budget så vi klarar av att spara så mycket som möjligt.

Ska gå in på www.glocalnet.se och kolla om vi kan gå från telefonjack till bredabandstelefoni. Vi kommer tjäna en dryg 100-lapp i månaden men det är ju också pengar, 1200kr på ett år.

Jaja, hoppas ni haft en skön tisdag och att ni får en ännu bättre onsdag =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi måste se om vi kan åka samtidigt. Börjar man ett nytt jobb är det svårt att få semester.



Men skulle vara såå kul att vara där tillsammans



kram

2010-04-21 @ 07:52:28
Postat av: Kerstin

Anna: Jo, jag förstår det. Men en dag ska vi vara där samtidigt, om det inte blir nu i vinter så blir det säkerligen i framtiden =)

2010-04-21 @ 22:27:52
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0