Hej på er

Tisdagen lider mot sitt slut och jag har egentligen inget att säga.

Igårkväll lappade och sydde jag ihop en massa av Henrys byxor. Han lyckas ta hål på knäna hela tiden och vi har inte råd att köpa nya byxor hela tiden. Så det blir lappar, nål och tråd.

Idag var jag tillbaka på jobbet och det känns bra. Vi får se hur länge jag får jobba nu innan nästa sjukdomstillfälle, brukar räkna med en gång i månaden. Vilket underbart väder, för mig får det gärna vara minst 10 grader varmare men vi ska inte klaga.
Idag kom Riina och gänget över. Barnen bytte "påskägg". Vi har inte kunnat träffas förrän idag för att göra bytet. Trevligt!

Nu sover hela familjen men inte jag, jag njuter av tystnaden!

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar

Ciao

Kommentarer
Postat av: paula

har du kontakt med maria , spanjorskan? hon har en flicka med en svart man. jag tror hon går på min skola, rönnen. jag har inte vågat säga nåt för jag e inte helt säker. hon har helt rakt hår....? men hon var med en svart snygg kille i skolan hehe det verkar som henne :-) eller hur ? :-)

2010-04-14 @ 01:28:09
Postat av: Kerstin

Paula: Tyvärr ingen kontakt alls... Hon är ifrån Chile. Mycket möjligt att hon har helt rakt hår, det är hennes naturliga. När hon hade lockigt så permanentade hon det. Fråga henne då =) Hälsa om det är hon.

2010-04-14 @ 18:18:40
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0