Måndagkväll, läggdags för barnen

slänger in ett snabbt inlägg bara. Henry verkar börja bli sjuk... Är det inte otroligt? Men inte konstigt för han äter väldigt väldigt dåligt, vill inte ha mat och det är en kamp vid varje måltid.
Jag har redan sagt till F att han får vara hemma om Henry blir sjuk nu i dagarna men han vill inte, vill ha full lön, men jag då? Det är inte många månader jag fått full lön sedan barnen föddes.

Vi hoppas att det drar över som en mindre förkylning bara men mitt mammasinne tror tyvärr på motsatsen men feber och förkylning. Vi får se hur det blir inatt...

Igårkväll såg jag en film





"He´s just no that into you" en komedi med massor av kända skådisar bl.a. Ben Affleck och Jenifer Aniston. Den handlar om jakten på kärlek, relationer, män och den är helt ok, lite smårolig här och där och en hel del sanning.
Har du sett den?

Nej, nu måste barnen läggas i sina sängar, inatt var det hemskt, vi sov alla fyra i vår säng, trångt och obekvämt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0