Skopunkten, bråkig gosse, lördag hos oss

Ja, dagen började med att vi mest tog det lugnt fram till 12.00 då vi åkte till Skopunkten och köpte hela 8 par skor för drygt 1100kr totalt.

Här är ett urval:

Mina skor






Alicias skor





Henrys skor



Bra skor till bra priser, vi är nöjda.

Sedan åkte vi till Heron City och åt lunch. Barnen fick McDonalds och jag åt såklart kinamat, mumsigt.

Sedan skulle vi till Fittjabadet och bada men när vi var framme strax innan 15.00 så sade de att de stänger 15.30... Så det var inte lönt och Alicia grät högt och länge. Vi får åka dit i veckan efter skolan någondag helt enkelt.

I eftermiddag/kväll var vi hemma hos Anna och Nath och lekte och spelade spel. henry var jättledsen och bråkig när vi skulle hem och hela vägen hem. Sedan höll han sig för öronen och skrek att han hade ont. Mycket riktigt började det rinna från vänstra örat så det är ju öroninfektion. Men rören verkar ta hand om det i och med att det börjat rinna. Han bör vara bra imorgon.

Henry har bråkat och varit olydig hela dagen. Vi bler helt trötta på detta eviga bråkande och rymmandet... Vi är helt slut. Vill bara att de ska lyda och göra vad vi säger, är det verkligen för mycket begärt??
Nu sover han, så nu är det lugnt =)

Ja, nu får vi se om det finns någon film att kolla på. Ha en trevlig lördagkväll, kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack får igår jätte roligt.

Ja nu ser jag att Henrys och wallace skor liknar varanndra. de såg inte jag faktiskt.

bra pris för 8 par skor

Fina med. Jag vill med ha nya skor. Och jag ska köpa svarta läderstövlar. detta är ett måste

kram

2010-04-25 @ 10:19:21
Postat av: Kerstin

Anna: Tack själv!!

Hoppas du kan köpa stövlar men det blir väl till hösten nu är det sandaler som gäller =)

2010-04-25 @ 18:04:14
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du kan hälsa Henry att Albin har likadana skor som de översta (av hans) =)

2010-04-27 @ 18:00:03
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad kul =)



De hade ju samma skor när ni var här i Sthlm också. de där med dödsskallar?! Albin sade: de passar ju inte och då hade han försökt ta på Henrys skor haha

2010-04-27 @ 20:37:12
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0