Tisdag, jobb igen,

Jodå, tillbaka på jobbet idag igen och det kändes väl sådär när väckarklockan ringde imorse...

Halva dagen gick jättebra gällande maten men när jag kom hem gick det utför igen. Blää svårt att hitta tillbaka till nyttiga vanor efter dagar av frossande... Kroppen skriker socker och fett och den vill inte lyssna på mig. Jag måste ta mig i kragen nu, måste bli kvitt sockerberoendet.


                                                      


Ikväll gick jag och barnen över till Anna och hälsade på. Vi bytte påskägg och barnen fick en jättegullig nalle som lyser i olika färger, de kan ha den som nattlampa =) Roligt att få annat än godis i påskägget.

Idag ville inte Alicia somna själv utan låg och skrek/grät i en halvtimme. "jag kan inte sova" "jag vill inte sova" Nu sover hon i alla fall men hon behöver somna innan 20.00 för att orka gå upp vid 06.00.

Har nu sett alla Desperate Housewives avsnitten som visats änsålänge i USA. Idag går avsnitt 15 i Sverige och jag har sett t o m avsnitt 18. Jag lovar spänning och dramatik =)
Så nu kollar jag på House på Tv4, det är rätt bra det också.

Ha en fortsatt skön kväll!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv för igår. Det var trevligt och barnen hade så roligt. Vad kul att ni tyckte om nallen. Lyste den mycket?

Jag tycker House MD är mycket bra. Har med sett alla DH.

Ha det så bra stå på dig med socker och allt. Jag började idag men vi får se hur det blir när jag kommer hem he he...

kram

2010-04-07 @ 15:08:35
URL: http://annaadidas.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ja, godisråttan lever =/ vill så gärna komma igång men nånting i mig säger hela tiden: äh, imorgon imorgon... men på nåt sätt blir det aldrig så =(

2010-04-07 @ 18:45:09
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingela

Oh, en sak till - er elräkning låter väldigt hög för en lägenhet. Satsa på att stänga av allt som inte används. Prova en månad och se skillnaden! =)

2010-04-07 @ 18:47:55
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Anna: Ja, barnen leker riktigt bra nu, inte så mycket bråk längre =)

Nallen lyst lagom mycket, jättefin och gullig.

Usch önskar jag var starkare mot sockret men det går inte...



Ingela: Ja, det skulle säkert göra skillnad men vi går ju fram och tillbaka mellan tv och dator hela dagarna så då skulle det bli att vi satte på och av dem hela tiden...

2010-04-07 @ 18:55:29
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0