Fredagkväll

Tvättandet fortgår, har precis haft besök av T som kom med en present till Alicia, filmen Bortspolad.

Nu ska jag strax lägga barnen, kolla på film och njuta av att det är fredagkväll.



Imorgon börjar Henry fotboll, det är fem lördagar i rad mellan 09.00-10.00 som 2005:orna får prova på fotboll. Om Henry gillar det så får han fortsätta och blir med i ett alla pojklagen. Kul, med någon aktivitet för honom.'

Kyrkans miniorer börjar på onsdag men Alicia vill inte gå =(
Jag kan ju inte tvinga henne men jag hade själv så kul på det när jag var liten.
Hon ska börja gå på "öppen workshop" istället. Där får barnen prova på olika konstmaterial och bilda olika konstverk. Det är på onsdagar 15.00-17.00 och på söndagar 12.00-14.00. Hon kommer gå dit på söndag och se om hon gillar det.

Sedan blir det barnkalas för Justice imorgon, 15.00 och det ska bli kul! Inte oftavi får gå på kalas häruppe =)

Ha en skön lördag gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0