Fredagkväll =)

                                      
Alicia har vunnit en cirkusbiljett. Vi gjorde en tävling i måndags och skickade in, 100 första rätta svaren vann. Så vi ska gå på cirkus nästa onsdag, här i Norborg. Ska gå in och kolla vad biljetterna kostar, cirkus är ju så dyrt nuförtiden. Alicia har aldrig gått på cirkus så det blir en upplevelse.

Kom precis hem från affären med fullastade kassar. Fick ca 300 kr i olika slags rabatter så det var ju bra.
Men glömde plastpåsar till godispåsarna och Henrys favoritfrukt bananer... Får bli ännu en tur till affären imorgon.

Åh, vad skönt med fredagar! Nu när jag jobbar igen så uppskattar jag helgen så mycket mer. Har inte tränat idag heller men imorgonförmiddag så blir det Jilian Michaels. Min kropp är helt öevrarbetad av denna tunga vecka men idag slutade vi strax innan 15.00 så det var skönt.

Nu ska barnen strax läggas så blir det en lugn kväll med film och så troligen så somnar jag...

Imorgon har vi inga planer, blir kanske att vi åker och äter någonstans. Kanske en shoppingtur, har 200 kr presentkort på Åhlens och fick 100 kr ibonus av H&M. Kanske kan  köpas något åt mig själv för en gång skull??

Ha en skön fredagkväll och lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0