Konstig dröm

Drömde en konstg dröm inatt.

Jag var höggravid och tänkte att jag hoppas inte förlossningen inte går lika snabbt som med Henry. Men helt plötsligt var krystvärkarna igång och jag fick föda själv. Det blev en pojke och jag var så glad och han såg precis ut som F.
Jag klippte inte av navelsträngen utan sprang ut med barnet i famnen och letade efter ett sjukhus. Hittade ett och där tog de sådan tid på sig... Sedan vaknade jag.

Vad betyder detta?

Hade varit underbart med en bebis till men det "passar liksom inte in i programmet" som min mamma skulle sagt. Vi sparar inför resa, hus och vi har fullt upp med de 2 (3) som vi redan har. Känns som jag inte skulle orka mentalt, räcker man till för ännu en? Orkar man fysiskt, mentalt, tidsmässigt?

Jag får njuta av andras bebisar och längta efter mina barnbarn =)

Kommentarer
Postat av: Ingrid Poulsen

Jag tror att förnuftet har insett, att Du inte skall ha fler barn och därför kommer det babydrömmar.Njut av andras babies istället. Det var bara mitt förnuft jag dövademen det är jag glad för nu.

2010-08-21 @ 21:38:53
Postat av: Kerstin

Ingrid/mamma: Ja, jag önskar fler runt om mig fick bebisar som jag kunde snusa på =)

2010-08-22 @ 22:07:21
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0