Några bilder från kryssningen



Rackarungen



I hytten



I bollhavet



Nu var kryssningen över för denna gång. Det var trevligt och roligt för barnen.

Henry vann i godisbingot, barnen dansade loss på diskot, barnen gapskrattade åt clownen (men vi vuxna satt mest och gäspade/irriterade oss), gick på skattjakt och gick tipsrunda.

Alicia ville inte vara med på teckningstävlingen "Mamma, jag har ju redan vunnit en gång och det räcker nu" enligt henne själv =)´

En negativ sak hände, Coca Cola fantast som jag är så köpte jag två burkar i en av deras automater, de smakade äckligt, kollar under burken och bäst föredatum är 15052010..., nästan 3 månader gamla bläää

Har mailat på CocaCola Sverige och Viking Line, dåligt av dem!

Nu är det 6 dagar kvar innan jobbedags och jag vill inte, vill vara ledig en vecka till! F är ju ledig hela augusti... Skönt att jag slipper hämta och lämna på dagis/skola och vabba! Men bara för det så blir jag väl själv sjuk??!!

Ha en fortsatt skän måndag, här blir det film såklart


Kommentarer
Postat av: anna

nöjda med hytten?



idag var en bra dag.

denise mår bra nu...



kram

2010-08-09 @ 20:26:45
Postat av: Ingrid Poulsen

Härligt att barnen hade roligt! Du kommer nog att få en gåvocheck från Vikingline för den utgångna cocacolan, för det är väl företaget, som själv fyller apparaten

2010-08-09 @ 22:45:20
Postat av: Kerstin

Anna: Nja, den var ok. Hytten längt bak i aktern =)

Skönt att Denise är bra nu.

Kram



Ingrid/mamma: Ja, de sade att jag ska ringa och reklamera dem så jag ringer imorgon-

2010-08-10 @ 17:01:32
URL: http://chetti.blogg.se/
Postat av: Ingela

Bra att du klagar! Allt för få gör det, men det är enda sättet att få företagen att stå för sina varor. Bra att ni hade kul! =) Är lite nyfiken varför ni var irriterade på clownen, hahaha!

2010-08-11 @ 07:32:18
URL: http://ingells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0