Onsdag, cirkus, ännu en present till Alicia



Lång tröja/klänning som Alicia fick av min lillebror Max och hans tjej Annelie



Hon fick även gråa leggings

Ja, dessa kläder hämtade vi i ett paket hos "Posten". Alicia har fått så mycket och det är hon så tacksam över. Hon har fått totalt 800kr i kontanter vilka vi kommer att ta för att det var bidrag till Nintendot med spel som totalt kostade 2000kr.
Det bråkade hon över och ville inte förstå, hon ville ha pengarna själv...

                                       

Ikväll var jag och Alicia på cirkus http://www.cirkusmaximum.se/ och det var värt varenda krona!! Det var Alicias första besök på en cirkus och jag har inte gått sedan jag var barn. Alla nummer var fantastiska, jag trodde knappt mina ögon, och var väldigt rädd många ggr. (för att de skulle ramla ner, ramla och slå ihjäl sig m.m.)
Jonglörer, akrobater, strapetskonstnärer, magiker, allt var av världsklass!

de återkommer nästa år och då får F och Henry gå. Jag önskar så att F fick se vad vi fick se ikväll, han älskar talangfulla människor.

                          
  




(Bilderna är ifrån deras hemsida)

Nu ska jag strax gå och nanna kudden. ha en härlig torsdag

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad bra att du tyckte att cirkusen var värd varenda krona! När vi gått någon gång (sist för ett par år sedan) var numrena inte så bra. lite publik och barnen inte intresserade.



Sen förstår jag både hur ni och Alicia resonerar kring pengarna =P

2010-08-26 @ 08:23:35
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men ååå jag glömde fråga hur det var på cirkusen idag! Vi hinner ju inte ens prata med varann längre :(. Men det verkar som att det var kul.

2010-08-26 @ 16:13:56
Postat av: Kerstin

Ingela: Ja, det är klart man vill ha alla pengarna själv =)

Då får ni testa denna cirkus för den var riktigt bra!



Tessan: Det var kul! Det är synd att vi knappt hinner prata pga tidsbrist, stress, challenger m.m.

2010-08-26 @ 19:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0