Söndagsinlägg, tillbaka till jobb imorgon

Yes, imorgon börjar ännu ett långt arbetsår... Hösten och vintern närmar sig och det är värre än själva jobbet.
Fruktar den kommande vintern p g a det kasos om rådde förra året. Men detta år ska vi vara förberedda och ha en plan så vi även klarar de värsta dagarna. Om man bara är bättre förberedd så ska det nog gå trots -18 grader och en meter snö =)

                                               

Annars känns det helt ok att gå tillbaka till jobbet imorgon. Vi håller på att förändra en massa saker på jobb och det är spännande. Ett helt nytt arbetssätt ska implementeras nu i höst, nya områden m.m. Mycket jobb och kanske tar det ett tag innan vi är helt inne i det men vi får hoppas det blir bättre än hur vi jobbar idag. Det är tanken i alla fall, att effektivisera allt.

Vi sov länge idag! Jag gick upp 10.20, barnen gick upp tidigare men de klarar sig själva ett tag. Nu ska rutinerna införas igen, med middag på rätt tid, sängdags i rätt tid och upp tidigt...
Jag får i alla fall sovmorgon de 2 kommande veckorna, kan gå upp 06.15 istället för 05.40 =)

Ska strax laga mat, idag vet jag inte om vi ska göra något speciellt. Har inte mycket pengar och orken finns väl inte riktigt där.

Imorgon börjar jag mitt VV matschema i 3-4 veckor framåt så att jag kommer ner till min vikt igen. Gått upp mer än jag velat trots träning varje dag... Men undantag på Alicias kalas såklart.

Ni som fortfarande har semester kvar får njuta nu kommande veckan!! Tänk inte på oss!

Kommentarer
Postat av: Anna

hallojt. ska med försöka det där med VV. funkar inte träningen som den ska då får man äta rätt.

Ska köpa mitt träningskort i skhlm innan det är försent med att få 1000 kr i bidrag.



skulle träna nu men stressen pressar mig när barnen stör en.



Ha en bra vecka.

2010-08-15 @ 17:31:55
Postat av: Kerstin

Ja, VV är bäst om man är disciplinerad men det svåra är att hålla vikten... suck

2010-08-17 @ 20:20:30
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0