Svar på kommentarer

Ingela: Kalaset varade i 3 timmar fast mina vänner stannade i 4 timmar =)
Maten gick åt, jojomän, det var barskrapat på de flesta fat och skålar.
Hon fick mycket Hello Kitty grejer som blyertspennor, linjal, suddgummi, olika rit och skribblock, halsband, armband, Kalle Kunskapsspel, pengar och liknande. Hon var mycket glad för allt, skrek av glädje =)

Paula: Jag tycker själv att båda mina förlossningar var dramatiska på två helt skilda sätt. Alicias var jobbig efter förlossningen i och med hur hon mådde och ovetskapen om hur hon mådde.
Henrys gick så snabbt så att jag i efterhand har haft skuldkänslor om varför jag inte lyssnade på min kropp, varför jag inte åkte in tidigare, tänk om jag fött ensam hemma med Alicia runt benen, tänk om något gått snett m.m.
Det är inte alltid fysisk smärta som är värst även känslorna man har före, under och efter förlossningen.
Skulle jag någongång föda ett tredje barn vill jag föda hemma i lugn och ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0