Tisdag, gratistidningens mysterium, Salt

Igårkväll blev det så äntligen en film för mig.



"Salt" med Angelina Jolie. Den var bra, spännande och oförutsägbar. Mycket action och farliga grejer.

Jag har de senaste månaderna fått hem en tidning som heter ETC Stockholm. Jag har trott att det är en gratistidning. Idag fick jag hem en faktura från Titeldata på 250 kr, ett förnyelseerbjudande heter det. Skumt för jag har aldrig beställt någon tidning och ingen verkar ha gett mig en gratisprenumeration heller...
Jag gick in på deras hemsida, har mailat dem och dessutom sagt upp prenumerationen genom hemsidan. Tror det räcker så, vi får se.

Ja, det gick bra att lämna barnen imorse och jag hann i tid till jobbet. Jag gjorde någon ny rätt idag, men usch vad det var äckligt... Tråkigt att behöva slänga mat, men det var inte gott...

Ikväll blir det också film.

Jag vill ha fler filmtips, gärna nya filmer men även äldre om de är riktigt bra. Så ge mig era tips nu!

Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0