Vår älskade, fina dotter fyller 7 år idag!!


                                                

Vart tar åren vägen? Hur kan jag ha en 7-årig dotter? Jag är väl inte mer än 25 år, eller?

Jo, men så är det. Jag är mamma till en nybliven 7-åring. Idag fyller vår fina, roliga, kreativa och fantasifulla tjej 7 år! Hipp hipp hurra!!

Pappa F och barnen stack iväg på eftermiddagen för att inhandla hennes present från oss.




Ett Nintendo DSi med två inbyggda kameror. Plus spelet Mariokart (399 kr begagnat!!)
Nintendot var nytt, köptes från Gamestop för 1599kr... Alldeles för mycket egentligen men hon har fått lite pengar från två av mina systrar så det hjälpte till.

Det var meningen att hela familjen skulle åka och köpa presenten men jag hade en sådan fruktansvärd huvudvärk efter jobbet. Det kändes som ögonen skulle ploppa ut plus att jag mådde skitilla och var skakig i hela kroppen. Jag tror det berodde på att jag fick köra bil på jobbet i flera timmar i strålande solsken och antagligen har jag kisat en hel del.
Så efter jobbet slängde jag mig i sängen och vilade.

Ja, det var vår måndag! Ha en fin tisdag


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ett jätteGRATTIS till Alicia på hennes 7-årsdag! =) kram kram kram kram

2010-08-23 @ 21:46:12
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Ingrid Poulsen

Kerstin! Du måste ha solglasögon när det är så skarp sol.Hjälper också mot starr på gamla da´r.

2010-08-23 @ 22:50:56
Postat av: Kerstin

Ingela: Tackar så mycket säger Ali. Kram



Ingrid/Mamma: Det hade jag... Men jag har så känsliga ögon...

2010-08-24 @ 19:17:29
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0