Dag 06 – Min dag

Hmm min dag.

05.40 alarmet ringer, på med arbetskläderna, väcka barnen, få i mig frukost, på med ytterkläder och iväg 06.25. Först lämnas Henry 06.35 på Förskolan, sedan iväg till Alicias skola där hon lämnas ca 06.50.
Sedan går jag i rask takt ner till jobbet och jag börjar 07.00.

Idag bjöds det på julfrukost och julfika. Vi hade en lugn dag och vi slutade 14.40.

Då gick jag till Systembolaget, Pressbyrån och Lidl. Sedan hem, F och barnen var redan hemma. Vi lagade mat och vid 17.30 åkte jag till Ica Maxi.

Vid 19.00 var jag hemma och möttes av Anna och barnen. Vi fikade och öppnade julklappar. De gick hem vid 21.30.

Nu sitter jag här och ska sitta här resten av min kväll. Lägger mig troligen vid 00.00.

Mycket intressant läsning, va?  =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Haha, ja väldigt! ;) Livet är inte alltid en ändå lång fest, utan väldigt mycket vardag där emellan men det är ju de dagarna som också är LIVET!

2010-12-24 @ 09:42:41
URL: http://ingells.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Ingela: Just det vardagen är livet =)

2010-12-24 @ 23:03:38
URL: http://chetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0