Hejhej

Kunde inte blogga igår då www.blogg.se inte fungerade som den skulle...

Jag hade ändå ingenting vettigt att säga hehe

Idag har jag varit på skyddsombudsträff i stan. Vi hade en föreläsning med en officer från försvarsmakten. Han lärde oss om kyla, hur man förebereder sig, hur man klarar sig och vad man gör för att undvika köldskador.
Ska försöka sammanfatta mina stödord och gå igenom det som är väsentligt för oss på vårt kontor. Fick veta många bra saker!

Väl hemma så var F här själv. Alicia var bjuden på barnkalas på Lekslottet, ett inomhuslekland och Henry ville inte åka därifrån så födelsedagsbarnets mamma var snäll nog och lät Henry vara med på kalaset.
Vi hämtade upp barnen och stack till Ica Maxi, F och barnen åt på McDonalds och jag handlade. Handlade 10 tepåsar till fröknarna på dagis/skola. Luktar jättegott och det är en fin påse =)
Något ska de ha för att de tar hand om våra barn varje dag!

Nu blir det film, igår såg jag också en film



"7 X Lika barn leka bäst" en svensk film om mobbning, familjeproblem m.m. Barn är hemska, det är allt jag har att säga!!

Ni får ha en trevlig fredagkväll


Imorgon blir det julklappshopping åt våra barn, Alicia ska på ännu ett barnkalas och sedan blir det vila, vila, vila

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0