Jag verkligen älskar



Desperate Housewives.

Det finns ingen annan serie som kan få fram alla mina känslor i ett enda avsnitt. I ena stunden skrattar jag igenkännande medan jag i andra stunden gråter av lycka eller smärta. Avsnittet igår var så bra, de är så bra allihopa.
Producenten och regissören är fantastiska! Älskar programmet och kommer bli ledsen när de en en dag lägger ner.

Andra serier som jag älskat har varit



Melrose Place, gick i mitten av 90-talet och sista avsnittet visades 1999, jag har det inspelat på band för jag var så ledsen att de lade ner haha



PrisonBreak som gick nu för något år sedan i ett par år. Älskade denna serie och var helt förstörd när de lade ner haha


Visst har jag följt många andra också t.e.x Vita Lögner (den svenska långköraren) och Tre Kronor (svensk serie). Men jag har aldrig varit besatt av Vänner eller Beverly Hills som många andra i min ålder var/är. Visst programmen är helt ok men inget som jag kände att jag var tvungen att följa.

Har ni någon favoritserie idag? Har ni haft någon som lagts ner som ni fortfarande saknar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0