Lördag, handla, baka, blogga och film

Ja, så ser min lördag ut idag.

Släpade mig upp ur sängen imorse, iväg till bilfirman och betala ytterliggare drygt 2600 kr, sura pengar. Mekanikern hade aldrig i hela sitt liv hört om någon som fått nya nedslag på efterkontrollen. Vi har inte hört något från Bilprovningen ännu...

Sedan blev det en tur till Ica Maxi där jag handlade en hel del kalasgrejer till min lille gubbes kalas imorgon. F tycker alltid jag överdriver men jag tycker att det ska vara festligt, är det kalas och speciellt barnkalas så ska det vara 100%.
Hoppas nu att många dagiskompisar kommer, en har hört av sig... Hoppasde andra bara dyker upp.

Håller på att baka



Cornflakesdrömmar, min kamera har hur många finesser som helst har jag upptäckt.

Snygg bild,va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0