Lördag in the house

Åh, vad skönt med lördag!

                                           

Nu är alla julklappar köpta, så skönt!! Nu är det bara till att packa in dem, tar en stund ju.
Många tusenlappar fattigare blev vi idag...
Men shit vad mycket folk och bilar, vart jag än åkte så var det smockfullt. Jag är i alla fall nöjd med allt jag fick tag på. Saker de önskat sig! Det är mycket lättare att hitta saker åt Alicia än Henry. Kanske för att han fyllde år förra veckan?! =)

Nu är Alicia på kalas och vi tar det lugnt. Henry tjatar om att jag ska bygga lego med honom så det får jag väl göra en stund.

Idag skulle min pappa fyllt 81 år. Det känns inte så gammalt, han dog alldeles för tidigt tycker jag.

Ja, resten av kvällen blir det mys, film och godis!

Ni får ha en fortsatt härlig lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0