Måndagen i Malmö

Jorå vi åkte ju till min storebror Jan i Oxie. Där bor han med sin fru Pernilla och deras tvillingar, Tea och Morgan som är 8 år.

Vi gick hemifrån 14.45 och var framme hos dem 16.30... 1 timme och 45 minuters bussfärd, två byten. Vi stod i dryga 30 minuter vid Södervärn innan bussen kom.

Ni ska se hur dåligt skottat det är här i Malmö, helt sinnesjukt dåligt. Det är i alla fall 08:orna bra på, att skotta och få undan snön.

Här är lite bilder:



Morbror Jan



Kusin Tea



Kusin Morgan



Det busades för fullt



Henry testade det mesta =)

Vi blev körda hem och bil är fantastiskt! Hur kan man leva utan bil?

Nu idag kommer två av mina systrar Karin och Ingela med sina barn. Tyvärr är en av Ingelas söner sjuka så ha blir hemma med pappa J.

Jag ska köra en ny taktik med viktminskningen nästa år. 2 kilo/månad ska jag ha som mål, så att det går långsammare men förhoppningsvis så går det bättre sedan att hålla vikten. Jag behöver nog gå ner en 8 kg lätt... Bläää

Ha en skön tisdag vart ni är är och vad ni än gör

Kommentarer
Postat av: Madde

Ni verkar ha det bra där nere i "södern". Fortsätt njuta och Gott Nytt År! :)

2010-12-28 @ 18:59:30
Postat av: Kerstin

Madde: Jo vi har det bra här, nästan för bra =)

Gott nytt år på er också!

2010-12-29 @ 14:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0