Söndagkväll, andra advent

Idag var jag, Göran och Irene en sväng till SKHLMen centrum och shoppade lite julklappar och fikade en stund.

Nu är det ca 2,5 vecka till jul och en hel del julklappar kvar, de dyraste... Sedan så fyller ju lillegubben Henry 5 år nästa söndag, mitt i julstöket.
Naturligtvis ska vi ha kalas också, på söndag klockan 14.00.

                                          
                                Brorsan min

Nu har min kära bror och sambo åkt till sitt hotell. Och ikväll ska de på rockkonsert i Fryshuset och de sover på hotell för vi ska ju jobba imorgon, var det tänkt.

Men nu måste jag vabba hela dagen trots allt, Alicia är jätteförkyld, jättehostig och har lite ont i halsen. En rejäl förkylning alltså. Jag är nu van vid att vabba en gång/månad och det är jobbkompisarna också =)

Men jag har tid med Henry 08.00 på Öron, näsa, hals mottagningen för en koll av rören i öronen så dit måste vi trots allt. Alicia får hänga med ändå, sedan lämnar vi Henry på förskolan så Alicia får vila ordentligt.

Nu ska jag ta igen 3 dagar utan dator med att blogga, kolla andras bloggar och ikväll blir det film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0